De servicedesk

Het vaste contactpunt voor al uw ICT vragen.

Een centrale helpdesk waar u en uw medewerkers hun vragen kunnen stellen. Dat is de shared servicedesk dienst van Complexio. Deze integreert in uw bedrijf en wordt het vaste contactpunt voor alle ICT vragen.

Waarom de servicedesk

Deze neemt uw ICT zorgen uit handen

De servicedesk is het centrale contactpunt als het om ICT gerelateerde onderwerpen gaat. Dit gaat verder dan alleen de helpdesk waar problemen worden geregistreerd, opgelost en geëscaleerd. Dit centrale contactpunt kan ook autorisaties verlenen en ICT gerelateerde bestellingen aannemen.

Het is dus een centraal contactpunt waar veel gebeurd.

De meerwaarde van Complexio

Onze servicedesk gaat verder

De servicedesk diensten van Complexio wordt geprezen omdat deze net dat stapje verder gaat voor de klant. Dat is de Complexio ervaring.

Persoonlijke service

Wij streven ernaar om onze dienstverlening zo persoonlijk mogelijk te maken. Zo zorgen wij er voor dat uw eindgebruikers altijd bekende stemmen aan de telefoon krijgen en dat vragen stellen aan onze servicedesk laagdrempelig is voor iedereen.

Altijd bereikbaar

Wij bieden passende ondersteuning door onze maatwerk bereikbaarheid. Wilt u alleen op overdag op werkdagen ondersteuning, wilt u in de avond ondersteuning of wilt u 24/7 ondersteuning.

Meer inzichten

Doordat onze servicedesk alles registreert krijgt u meer inzichten. Zo krijgt u meer inzichten in welke onderwerpen veel aandacht hebben en welke systemen vaak storing heeft.

Schaalbaarheid & Continuïteit

Onze medewerkers communiceren en delen de prioriteiten. Hierdoor kan er worden opgeschaald of kunnen taken onderling van elkaar over worden genomen indien de situatie hier om vraagt.

De mogelijkheden

De diensten die bij u passen

Incidentenregistratie

Wij registeren de incidenten van de eindgebruikers op een efficiënte manier en lossen de incidenten snel op.

Autorisatiebeheer

Onze oplossing voor autorisatiebeheer zorgt voor een efficiënte en veilige wijze voor de juiste rechten.

Materiaal

De bestelmodule stelt uw eindgebruikers de juiste materialen te bestellen zonder het overzicht te verliezen.

Inzichten

Wij maken alle contact momenten met de servicedesk inzichtelijk. Hierdoor kunnen we snel prioriteiten stellen.

Prijzen

Op uw behoeftes afgestemd

Of u nu liever per call betaald of voor een vast bedrag per maand gaat

Call

Geweldig voor kleinbedrijven

vanaf €8/per call
Onbeperkt aantal calls
Zelf de beschikbaarheid kiezen
Betalen voor wat u verbruikt

Maand

Geweldig voor middelbedrijf

vanaf €32/per maand
Afgestemd aantal calls
Zelf de beschikbaarheid kiezen
Vast bedrag per maand

Medewerker

Geweldig voor grote bedrijven

vanaf €49 / per medewerker
Onbeperkt aantal calls
Zelf de beschikbaarheid kiezen
Betalen per medewerker

Alle genoemde prijzen zijn exclusief btw.

Werkwijze

Behaal het maximale

Met onze standaard werkwijze zorgen we er voor dat u het maximale uit uw servicedesk haalt.

Kennismaken
Wij zijn ervan overtuigd dat we u alleen kunnen helpen als we u kennen. Dat doen wij altijd vrijblijvend.
Oplossingen
Als we weten wat u bezighoud kunnen we een pakket van diensten en oplossingen samenstellen die aansluit op uw behoeftes.
Implementeren
Wij richten de gekozen diensten en oplossingen in. Dit doen wij zo dat het de dagelijkse werkzaamheden niet verstoord.
Servicedesk
Na de implementatie staat ons team van technische specialisten voor u klaar in het geval van incidenten.
Verbeteren
Wij zijn continu bezig om onze en uw processen te verbeteren. Zo blijven we het maximale uit ICT halen.
Wij leren u graag kennen
Diensten die u nodig heeft
Direct het maximale behalen
Wij zijn altijd bereikbaar
Continu het maximale behalen