Werkplek hersteld voor klant

Werkplekbeheer in actie bij een klant waarbij de laptop een herinstallatie nodig had.

Beheer en ondersteuning / Werkplekbeheer

De klant had een aantal weken al rond gelopen met een laptop die niet optimaal presteerde. Dit zorgde voor minder productiviteit, irritatie en soms een onhandig moment als de laptop tijdens een klantgesprek niet meer correct kon functioneren.

Direct toen de klant contact met de specialist opnam keek Complexio mee met het probleem. Na wat kleine aanpassingen waren de grootste ergernissen verholpen. Helaas kon onze specialist niet alles op afstand oplossen en daarom is er direct een afspraak gemaakt.

De klant had graag een afspraak op maandag ochtend omdat het voor hem dan het beste uit kwam. Dus onze monteur stond maandag ochtend vroeg bij de klant voor de deur en ging direct aan de slag. Na een grondige inspectie is er een back-up gemaakt van de laptop. Daarna heeft onze specialist de laptop opnieuw geïnstalleerd en geconfigureerd. Binnen twee uur kon onze klant weer genieten van zijn laptop.

Meer over Werkplekbeheer

Wilt u na het lezen van deze blog post weten wat werkplekbeheer voor uw organisatie kan betekenen?